Ledig stilling som veterinær

Kirkenes Dyreklinikk er i vekst, og vi skal utvide staben med en veterinær til i full stilling.

Jobben vil bestå av smådyrpraksis, med hovedvekt på hund og katt. I tillegg skal du delta i 4-5-delt kommunal vakt, inklusiv enkel stordyrpraksis (i hovedsak melkeku, kun 10 besetninger) med inseminering og litt hest. Dersom du ikke har insemineringskurs, ønsker vi å sende deg på kurs ved første anledning. Vi dekker kursavgiften.

Egen bil er en fordel, men ikke et krav.

Kirkenes Dyreklinikk er privateid, og som ansatt vil du være med på å bestemme klinikkens videre utvikling. Klinikken er nettopp utvidet, og vi har nå ca. 300 m2 til disposisjon. Vi har blant annet røntgen, gassanestesi, ultralyd, terapilaser og blodprøvemaskiner for hematologi og biokjemi. Med den siste utvidelsen har vi også fått et eget tannbehandlingsrom med nytt tannbord, tannunit og tannrøntgen.

Vi er nå tre faste veterinærer, og med deg blir vi fire. I tillegg har vi tre klinikkassistenter, og vi samarbeider med en produksjonsveterinær som også deltar i vaktordningen.

For nærmere info, send en mail eller sms (så snakkes vi når det passer oss begge) til Terje Høiland på telefon 95086690.

Søknader sendes til terje@kirkenesdyreklinikk.no
Søknader behandles fortløpende. Søknadsfrist 15.12.20.
Tiltredelse etter avtale, vi kan tilpasse oss dine ønsker.

Kvalifikasjoner:
Norsk autorisasjon, gode norskkunnskaper og førerkort klasse B er en forutsetning. Erfaring fra smådyrpraksis er ønskelig, men ikke et krav.

Hva vi tilbyr:
Klinikken har tariffavtale med DNV, og vi har en meget god pensjonsordning. God lønn. Vi etterstreber å holde en høy faglig standard, og kurs og etterutdanning av de ansatte prioriteres.

Hybel i gangavstand fra klinikken stilles gratis til disposisjon de første tre månedene.

Kirkenes er en liten og trivelig by med fine turområder både sommer og vinter. Det bor drøyt 10.000 personer i kommunen. Vi har et nybygd sykehus og nye flotte skoler. Kirkenes har et rikt kulturliv med blant annet eget teater. Her er også et bredt utvalg av idrettstilbud, og et meget aktivt turlag med blant annet en aktiv padlegruppe. Stamruteflyplass med blant annet flere daglige direktefly til Oslo i umiddelbar nærhet.

Velkommen til en spennende jobb bare et steinkast unna Russland og Finland.

E-post for innsendelse av søknad: terje@kirkenesdyreklinikk.no